Potrivit prevederilor art. 5 alin. (2) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia de a publica şi de a actualiza anual un buletin informativ care va cuprinde informaţiile prevăzute la art. 5 alin. (1) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv:
a) actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice
b) structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor, programul de funcţionare şi programul de audienţe
- organigrama instituţiei
- regulamentul de organizare şi funcţionare
- programul de funcţionare
- programul de audienţe
c) numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice
d) coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet
e) sursele financiare: buget, bilanţ contabil
f) programele şi strategiile proprii
g) lista cuprinzând documentele de interes public
h) lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii
i) modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămata în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.